در مقاله امروز به معرفی شرکت هواپیمایی فلای دبی خواهیم پرداخت، یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی دبی که البته از هر لحاظ در رده پایین تری از دو شرکت هواپیمایی مطرح دیگر دبی یعنی Fly Emirates و Etihad می باشد. دفتر مرکزی این ایرلاین نیز در ترمینال 2 فرودگاه بین المللی دبی در امارات قرار گرفته است.


شرکت هواپیمایی فلای دبی



با توجه به اینکه مدت زیادی از آغاز به کار شرکت هواپیمایی فلای دبی نمی گذرد، این شرکت قادر بوده است با ارائه خدمات مناسب و ارزان، جایگاه خوبی را در بین دیگر خطوط هوایی منطقه خلیج فارس کسب کند. در سال ۲۰۰۸ میلادی بود که دولت مرکزی دبی ساخت این شرکت را به اتمام رساند.

در حال حاضر تعداد هواپیماهایی که در این ناوگان هوایی فعال هستند بالغ بر ۳۳ هواپیما می باشد که همگی از مدل ۷۳۷-۸۰۰ بوئینگ می باشند. البته این شرکت قصد دارد بیش از ۱۰۰ هواپیمای دیگر را تا سال ۲۰۲۳ به ناوگان هوایی خود اضافه کند. تعداد مقاصدی که فلای دبی به همکاری با آن ها مشغول است، شامل ۶۷ فرودگاه مرکزی در سراسر جهان می شود.


شرکت هواپیمایی فلای دبی


فلای دبی همچنین در سال ۲۰۱۱ خدمات هوایی خود در ایران را نیز شروع کرده و پس از آغاز به کار، موفق به کسب بازاری مناسب در میان خطوط هواپیمایی خارجی شده است. نکته قابل توجه و مهمی که در مورد ارائه خدمات بوسیله این شرکت می توان به آن اشاره کرد این موضوع است که برای مسافران کلاس بیزینس (اهواز – دبی) سالن تشریفات اختصاصی در فرودگاه اهواز آن هم بشکل رایگان تعبیه شده است.

صندلی های چرمی که امکان تغییر زاویه آن ها در جهت دلخواه وجود دارد بعلاوه سرویس های ویژه همچون منوی غذاهای بین المللی که امکان انتخاب آن برای مسافران مهیاست از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای مسافران کلاس بیزینس هواپیماهای فلای دبی می باشند.