امروزه ایرلاین ها یکی از مهم ترین رکن های اقتصادی هستند و از جمله عوامل پیشرفت هر کشوری محسوب می شوند. خطوط هواپیمایی برتر جهان سعی می کنند با به روز کردن امکانات و خدمات خود در این زمینه برای راضی نگه داشتن مشتریان و افزایش و جذب هر چه بیشتر آن ها بکوشند. کشور امارات متحده عربی یکی از پیشگامان در این زمینه است که شرکت های هواپیمایی بسیار معتبری در این زمنیه دارد و هر ساله سعی می کند برای خرید جدید ترین مدل های هواپیما قرار داد ببندد. با ما همراه باشید تا در این بخش از سری مقالات اطلاعات سفر یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی جهان را به شما معرفی کنیم.

هواپیمایی اتحاد

معمولا ایرلاین های کشور امارات متحده ی عربی در جایگاه های برتر جهانی قرار گرفته اند. ایرلاین اتحاد  هم که یکی از شرکت های هواپیمایی معتبر در کشور امارات متحده ی عربی است از برترین ایرلاین های جهان چه از نظر درآمد زایی و چه از نظر کمیت و کفیت امکانات محسوب می شود و از این قاعده مستثنی نیست.

طبق آمار های اعلام شده در نظر سنجی هایی که مجله های معتبر هواپیمایی منتشر می کنند؛ هواپیمایی اتحاد سومین هواپیمایی محبوب جهان شناخته شده است. این ایرلاین که  در سال 2003 در امارات متحده عربی تاسیس شد از هواپیمایی های جدیدی محسوب می شود که در این سال های فعالیت خود پیشرفت بسیار قابل توجه و چشمگیری داشته است. ایرلاین اتحاد در حال حاضر 120 فروند هواپیما و 200 هواپیمای جدید در راه دارد. هر روزبه ۹۶ مقصد، در خاورمیانه، اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا، آسیا و استرالیا پرواز مستقیم  و برای مقصد های زیادی در جهان پرواز های غیر مستقیم دارد و  در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰٫۳ میلیون مسافر را منتقل کرده است.

هواپیمایی اتحاد

قطب اصلی هواپیمایی اتحاد، فرودگاه بین المللی  ابوظبی است. این هواپیمایی محبوب دو شرکت تابع به نام های اتحاد رجنال و ایر صربیا نیز دارد که  100 درصد از سهام اولی  و 49 درصد از سهام دومی متعلق به این ایرلاین است.

جالب است بدانید ایرلاین اتحاد یکی از درآمد زا ترین ایرلاین های عربی نیز محسوب می شود که در سال 2013 حدود 11 میلیارد  درآمد داشته است.  این شرکت هواپیمایی که حامل پرچم امارات متحده ی عربی است در سال 2016 نیز از سوی مجله ی معتبر wordairneawards، ششمین خط معتبر هوایی جهان شناخته شده است. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی قرار دارد. شاید جالب باشد بدانید بعد از شرکت هواپیمایی امارات این ایرلاین دومین ایرلاین معتبر این کشور است که پرواز های سیستمی را برنامه ریزی می کند.

هواپیمایی اتحاد