هر ور زه مسافران زیادی به کشور تایلند می آیند که بخش عمده آن به گردشگری پاتایا مربوط می شود. در نظر داشته باشید هنگام رسیدن به پاتایا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید این منطقه داشرای سواحل بسیار زیادی است که به زیبایی آن می افزاید.در ادامه با وبلاگ بلیط هواپیما همراه باشید.

ساحل هات ونگ فراچان

البته این را هم باید اضافه کرد که ساحل هات ونگ فراچان ساحلی زیبا و آرام در شمال پاتایا است که مکان بسیار مناسبی برای شنا و آفتاب گرفتن در آرامش است . ساحل هات ونگ فراچان از یک کیلومتری که در شمال خلیج پاتایا قرار گرفته است دارای راهروی مشترک با هتل اصلی ونگ آمات می باشد.هتل ها و آپارتمان های فراوانی در این ساحل قرار دارند که امکانات رفاهی ویژه ای را برای گردشگران مسافر تایلند فراهم میکنند. هتل های اطراف این ساحل منظره رو به دریا دارند .ساحل بنگ سائن نیز  واقع در ناحیه چنبوری پاتایا یکی از سواحل زیبا و توریستی پاتایا می باشد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا دلپذیرتراست.این ساحل حدود 2.5 کیلومتر است و ساحلی طولانی می باشد. در این ساحل امکانات فراوانی برای رفاه گردشگران تور تایلند وجود دارد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا ارزان تر است.
دو ساحل مشهور پاتایا

جزیره کوفای

این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است جزیره کو فای در 23 کیلومتری غرب پاتایا  و در غرب جزیره کو لارن واقع شده و تحت نظارت نیروی دریایی پادشاهی تایلند است. این جزیره که متشکل از چند جزیره کوچک دیگر می باشد با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش مطلوبی را برای مسافران تور تایلند به وجود می آورد.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر مخصوص آب و برنزه کردن توسط آفتاب و ماهیگیری است. همچنین میتوان در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق رانی که برای همه گردشگران بسیار جذاب است شرکت کرد.این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ, لاک پشت ,ستاره دریایی ,صخره های مرجانی و انواع ماهی های کوچک گرمسیری , اسب دریایی می باشد.این جزیره استراحتگاهی برای شب و رستورانی ندارد.
دو ساحل مشهور پاتایا