۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

معرفی بوئینگ 747

یکی از بزرگترین هواپیماهای دنیا بوئینگ 747 آمریکایی ست (برای چهل سال بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان بود) که 9 فروند از آن در اختیار هواپیمایی هما قرار دارد و به آن لقب ملکه آسمان‌ها می دهند.

بوئینگ 747

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

پرواز طولانی یک هواپیما در آسمان تبریز شایعه‌ساز شد

دور زدن طولانی مدت یک فروند هواپیمای مسافربری در آسمان تبریز باعث شایعه‌سازی در فضای مجازی و ایجاد نگرانی در میان مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، پیش از ظهر امروز(جمعه) یک فروند هواپیما، مدتی طولانی با ارتفاع کم در آسمان تبریز پرواز می‌کرد که همین موضوع باعث ایجاد نگرانی در بین مردم شد و طبق معمول بلافاصله شایعاتی در سطح شهر و فضای مجازی مبنی بر باز نشدن چرخ‌های هواپیما، بروز مشکل فنی در هواپیما و ... پیچید.

پرواز طولانی هواپیما در تبریز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

معرفی ایرباس A380، یکی از بهترین خریدهای ایران

هواپیمای ایرباس A380، بزرگترین هواپیمای مسافربری دنیاست. هواپیمای 414 میلیون دلاری ساخت شرکت فرانسوی ایرباس (Airbus ) که آرزوی هر ایرلاینی‌ست که این هواپیمای فوق مدرن را داشته باشد.
ظرفیت حمل مسافر این هواپیما در حالت عادی 555 صندلی و برای کلاس اقتصادی (Economic) آن، چیزی در حدود 853 نفر ظرفیت دارد.

ایرباس A380
یک فروند ایرباس A380 متعلق به British Airways
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

معرفی هواپیمایی امارات (Fly Emirates)

شعار هواپیمایی امارات (Fly Emirates) را شاید بارها بر روی پیراهن‌های تیم‌های مختلفی مانند رئال مادرید، آرسنال، آث میلان و... دیده‌ایم.
یکی از موفق‌ترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا که حالا دیگر به یکی از قطب‌های اقتصادی کشور امارات تبدیل شده‌است!
همه روزه پروازهای مختلفی از مبداهای مختلف به 5 قاره دنیا توسط این ایرلاین اماراتی انجام می‌شود که معروف ترین آن‌ها لندن، پاریس، دبی، نیویورک، مادرید، بانکوک، استانبول و... است.

هواپیمایی امارات
هواپیمایی امارات (Emirates Airline)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر