۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

معرفی شرکت هواپیمایی تای ایرویز اینترنشنال

هواپیمایی تای ایرویز اینترنشنال یک شرکت هواپیمایی بین المللی در کشور تایلند است که عنوان بزرگ ترین شرکت و پرچمدار شرکت های هواپیمایی در تایلند در این زمینه را به خود اختصاص داده است. این شرکت در سال 1960 و با سرمایه گذاری مشترک با شرکت خطوط هوایی اسکاندیناوی و با پرواز به 9 مقصد خارجی در قاره آسیا کار خود را آغاز نمود. در سال 1977 میلادی این شرکت توانست سهم شرکت اسکاندیناوی را خریداری کند.

هواپیمایی تای ایرویز اینترنشنال

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

معرفی شرکت هواپیمایی فلای دبی (Flydubai)

در مقاله امروز به معرفی شرکت هواپیمایی فلای دبی خواهیم پرداخت، یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی دبی که البته از هر لحاظ در رده پایین تری از دو شرکت هواپیمایی مطرح دیگر دبی یعنی Fly Emirates و Etihad می باشد. دفتر مرکزی این ایرلاین نیز در ترمینال 2 فرودگاه بین المللی دبی در امارات قرار گرفته است.


شرکت هواپیمایی فلای دبی


موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

سفر به ترکیه، سرزمین خاطره‌ها

بسیاری از کسانی که به کشور ترکیه سفر کرده اند می گویند که دوست دارند حداقل یکبار دیگر به این کشور مسافرت کنند و دوباره تجربه ی فراموش نشدنی خود را به یاد آورند. این کشور زیبا که بخشی از آن در اروپا و عمده آن در آسیاست، یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپایی ست که توانسته است در زمینه گردشگری پیشرفت های بسیار بالایی داشته است. در این مقاله می خواهیم ببینیم که چرا باید به ترکیه سفر کرد؟

تور ترکیه
تور ترکیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

لذت سفر به تایلند

تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیاست که همچون چین و مالزی یکی از پرگردشگرترین نقاط قاره کهن محسوب می شود، بخصوص نزد مردم کشور م که همواره علاقه خاصی برای سفر به این کشور ابراز نموده اند. دلیل آن هم چیزی نیست جز جاذبه های گردشگری متعدد و بی نظیر این کشور.

اگر به تبلیغات آژانس‌های مسافرتی دقت کرده باشید، بیشتر مقاصدی که تبلیغش را می‌کنند مقاصدی مانند دبی، ترکیه، مالزی و به خصوص «تور تایلند» و شهرهای آن نظیر «تور پاتایا»، «تور پوکت»، «تور بانکوک»، «تور سامویی»، «تور کرابی» و...

در کشور تایلند، رنگ های مختلف نشانگر روزهای هفته هستند. زرد رنگ روز دوشنبه است و از جایی که پادشاه کنونی در این روز متولد شده است، رنگ زرد نیز رنگ سلطنتی است و وجود پرچم هایی به این رنگ در سراسر کشور تایلند، نشانگر حمایت گسترده تایلندی ها از پادشاهی است. پس از سال ۲۰۰۶ که شصتمین سالگرد سلطنت پادشاه تایلند را در این کشور جشن گرفتند، بیشتر مردم در روز دوشنبه لباس زرد بر تن می کنند تا وفاداری و احترام خود را نسبت به پادشاه نشان دهند.

در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که چرا تور تایلند به چنین محبوبیتی رسیده؟ مگر تایلند چه دارد که انقدر مخاطب پیدا کرده است؟ با مقاله «چرا تور تایلند را انتخاب کنیم» همراه باشید:

کشور تایلند از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که گردشگران، تور تایلند را انتخاب می‌کنند، طبیعت زیبا و منحصر به فرد آن می‌باشد.

تور تایلند
تور تایلند

کشور تایلند دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد. از معابد مختلف با معماری‌های زیبا گرفته تا تفریحات و جشن‌های هیجان‌انگیز. همچنین بسیاری از توریست‌ها جذب فرهنگ و سنت مردم تایلند می‌شوند. از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌توان به بازار شناور بانکوک، پارک آبی پاتایا، ساحل پاتایا، شهر سوخته آیوتایا، جشن آب پاتایا و… اشاره کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

معرفی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)

ترکیش ایرلاینز از بهترین و مهم ترین خطوط هوایی دنیاست که روزانه پروازهای زیادی به نقاط مختلف جهان دارد. در مقاله پیش رو قصد داریم کمی با این ایرلاین آشنا شده و به معرفی مختصر تاریخچه و امکانات آن بپردازیم.

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

مزایا و معایب بلیط های چارتری

بطور کلی چارتر در اصطلاح به معنای اجاره قرار گرفتن یک هواپیما بشکل کامل یا فقط چند صندلی از آن یا حتی هتل و کشتی بوسیله یک شرکت خدمات گردشگر می باشد. اما در رابطه با بلیط های چارتر که مرتبط با پروازهای چارتری است، یک شرکت خدمات گردشگری منوط بر اخذ مجوزهای لازمه قادر است درخواست چارترهای هواپیما آن هم فقط در مسیرهای مشخصی را به ایرلاین ها عرضه کند و در ادامه نیز ایرلاین مربوطه، با دریافت ضمانت های لازم می تواند این اجازه را صادر کرده یا رد نماید.

بلیط های چارتری

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر