۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

جالب ترین سفر به سمت اسپانیا

اسپانیا همیشه برای گردشگران خود می تواند چیز های تعجب بر انگیزی را به ارمغان بیاورد. یکی از فستیوال های جالب آن فستیوال گاوبازی می باشد که حتما پیشنهاد می کنیم در سفر خود به این کشور حتما سراغی از آن بگیرید. جالب است این را بدانید که زندگی جانداران آبزی همیشه برای ما انسانها جالب و دیدنی بوده است. در ادامه با با وبلاگ نقشه پرواز همراه ما باشید.طراحی شگفت انگیز و جالب اکواریوم بارسلونا دلیلی برای جذابیت بیشتر این مکان دیدنی با وجود 12000نوع و 440 گونه متفاوت از ماهی ها و دیگر جانوران دیگر که در آب زندگی می کنند است. زمانی که شما وارد این اکواریوم میشوید وارد تونل های شیشه ای میشوید و به راحتی میتوانید از نزدیک دنیای ماهی ها و دیگر جانداران را ببینیدو شگفت زده شوید.

 لاانکارناسیون مادرید

ملکه مارگارت همسر فیلیبس سوم اسپانیا دستور ساخت بنای را که متعلق به خانم های نجیب این شهر بود را در قرن ۱۷صادر کرد.دیوار ها و پیکرتراشی های این بنا بسیار زیبا و تماشای است و ان را به معبدی مهم در این شهر تبدیل کرده است.طراح فرای البرتودلامارده دیوس که ان را بین سالهای 1612تا 1617 با سردری بسیار ساده ساخته است.

جالب ترین سفر به سمت اسپانیا

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

بریتیش ایرویز (British Airways)

بدون شک همه ما به دنبال یک پرواز خوب و راحت برای سفر می گردیم یا حتی برای جا به جایی اجسام و فرستادن آن ها به نقاط مختلف جهان به سلامت و البته سروقت به یک شرکت هواپیمایی خوب باید اطمینان کنیم.

لوگوی بریتیش ایرویز

یکی از مهمترین شرکت های هواپیمایی در جهان بریتیش ایرویز می باشد که حتما اسم آن به گوش شما هم خورده است. این شرکت که به اسم the BA نیز شناخته می شود، درواقع عظیم ترین شرکت هواپیمایی در انگلستان و اروپا از لحاظ تعداد ناوگان به حساب می آید. بد نیست بدانید که بریتیش ایرویز مقام اول را بعد از شرکت Easyjet که روزانه بیشترین تعداد مسافر را جا به جا می کند دارا می باشد و از آن می توان در میان بهترین شرکت های هواپیمایی در سراسر دنیا که از لحاظ خدمات دهی زبان زد خاص و عام هستند، نام برد.

بریتیش ایرویز

همچنین از جهت دیگر نام این ایرلاین بعنوان نهمین شرکت بزرگ هواپیمایی در دنیا از نظر برخورداری از مقاصد پروازی گوناگون به چشم می آید. بریتیش ایرویز در سال 1972 بصورت رسمی توسط انگلستان برای مدیریت بر چهار شرکت هواپیمایی دیگر شروع به کار کرد و بعد از دو سال این چهار شرکت جمع شده و British Airways کنونی را تشکیل دادند.

بریتیش ایرویز

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

نکات مهم سفر با هواپیما

همه مردم بر این فکر رسیده اند که با آزادسازی قیمت بلیت هواپیما، به طور حتم در آینده قیمت بلیت ها به سمت گرانی پیش خواهد رفت و البته این تنها راه نجات شرکت های هواپیمایی از بحران است زیرا شرکت های هواپیمایی برای نوسازی ناوگان خود و خرید هواپیماهای مناسب تر و جدیدتر و همینطور برای تامین سوخت شان دچار مشکلات مالی هستند که آزادسازی نرخ بلیت های هوایی می تواند این چالش ها را از پیش پای شرکت های هواپیمایی بردارد. در ادامه با وبلاگ بلیط پرواز همراه ما باشید.پرواز و استرس آن کافی نیست، حال تصور کنید شما دارای یک صندلی لغ هم هستید. ممکن است وسایل اتصال صندلی آن کم باشد و یا عملکرد خمیدگی آن به عقب دچار مشکل باشد، در هر صورت تکان های آن در طول پرواز می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

نکات مهم سفر با هواپیما

البته باید این را هم در نظر اشت باشید که در موضوع ما که مربوط به پروازهای چارتر است، یک شرکت گردشگری معتبر با توجه به اجازه های های داده شده لازم میتواند درخواست چارتر هواپیما در مسیر خاصی را به ایرلاین ها ارائه داده و ایرلاین با توجه به صلاحدید و داشتن ضمانت های لازم از شرکت درخواست دهنده این اجازه را صادر نماید و پرواز چارتر را برقرار سازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر