۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

آشنایی با تور بالی

یکی از مواردی که باید در مورد تور بالی بدانید این است که این جزیره در بیشتر ایام سال شاهد بخش عظیمی از توریست ها و گردشگرانی می باشد که به این جزیره ی زیبا سفر می کنند و اوقات خوشی را برای خانواده و دوستان خود به ارمغان می آورند. برای اینکه سفر مقرون به صرفه ای داشته باشید بهتر است از تور بالی استفاده نمایید.

تور بالی معروف ترین و پرطرفدارترین تور اندونزی است. شهر بالی اندونزی یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری جهان است که چندین بار به عنوان بهترین جزیره مجلل جهان در مجله ی بین المللی مسافرت انتخاب گردیده است. این جزیره به دلیل داشتن سواحلی حیرت انگیز، طبیعتی بی نظیر، هتل ها، مراکز اقامت و رستوران های مجلل، همواره تور بالی را به یکی از اصلی ترین گزینه های سفر برای مردم دنیا قرار داده است.اگر از برخی باران های سیل آسای فصل زمستان چشم پوشی کنیم، هر زمانی را که در طول سال برای دیدن بالی انتخاب کنید اشتباه نکرده اید. روزهای آفتابی و شب های خنک بالی این جزیره را به بهشتی افسانه ای برای توریست ها تبدیل کرده است.‬‬ سواحل زیبای بالی همواره برای گردشگران این جزیره جذابیت خاصی داشته است، بخصوص سواحل نوسادوا که در رتبه بندی جهانی، رتبه پنجمین ساحل زیبای دنیا را کسب کرده است. گفتنی است این منطقه از وجود هتل های بسیار مجلل، رستوران های بی نظیر و کشتی های لوکس تفریحی نیز بهره‌مند می باشد.با ما تماس بگیرید

از تاریخ تا اقتصاد…

جزایر بسیار زیبایی در دنیا وجود دارد که می توان به آن ها سفر کرد و از تجربه ای منحصر به فرد و باورنکردنی برخوردار و لذتی وصف ناپذیر را تجربه کرد. یکی از بی نظیر ترین جزایری که در این مجموعه قرار دارد و می توان از آن به عنوان الماسی در دل اقیانوس یاد کرد، جزیره بالی است.این جزیره در میان دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است و به خاطر این موقعیت جغرافیایی، دارای آب و هوای بسیار فوق العاده و بی نظیر است و به همین خاطر در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان نیز قرار گرفته است
موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

آشنایی با ایرلاین انور ایر

کشور ترکیه دارای ایرلاین هایی بسیار زیادی می باشد که بعضی از این ایرالاین های نسبت به دیگر خطوط هوایی دارای کیفیتی بیشتر می باشند و از نظر رضایت مسافران و کیفیت پرواز ها در سطح بالایی قرار دارند یکی از این خطوط هوایی ایرلاین انور ایر می باشد که قصد داریم در ادامه این مطلب به آن بپردازیم.


آشنایی با ایرلاین انور ایر

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

راز های پرواز

در کنار این مورد که قبل از سفر خود باید زمان و آژانس مسافرتی خود را انتخاب نمایید می توانید از اطلاعات پرواز نیز اگاهی کسب نمایید تا بتوانید یک سفر دلچسب و دلنشین را تجربه نمایید. ابه همین منظور قصد داریم در مورد ناگفته های پرواز بیشتر با شما صحبت نماییم. در ادامه در مورد راز های پرواز بیشتر صحبت خواهیم کرد.

راز های پرواز

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر