۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانستنی های سفر با هواپیما

بسیاری از وب سایتهای خطوط هوایی فقره سبب مشتریانشان این چارتر را مرتب می کنند تا یک بلیط و یک کرایه بخرند، تاخت زدن بالاترین پته با زنگ زدن به تعداد سرویس تلفنی درعوض جهت همان خط آسمانی جلد غشا چهره می گیرد. در ادامه با وبلاگ بلیط هواپیما با ما همراه باشید. این کار بابت مسافرین این امکان را مجهز می کند تا از جریمه های خلق شده بخاطر پس انداز بلیط از آینه نایب ذخیره حذر کنند درحالیکه به انها اعتباری هم بابت فرق برتری دستمزد زمان و پهنا پیموده شده به پوست رزرو انلاین را می دهند که از طرف خط چرند نشان دادن می شود.


عملا، همه اینها به این معنی است که فرهنگ و آگاهی قابلیت اقتدار است. درک اینکه چه چیزی معز است بابت شما، کلید حفظ پته برقرار حیث نیازهایتان است، پول پس انداز شده در بلند مدت بابت کمپانی است و تجربیات سفری شما را افزودن می دهد در حالیکه نا امیدی تواماً با سیاحت فلکی هوازی دل کنده عاشق بیهوده را به حداقل می رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

دانستنی های سفر با هواپیما


افرادی که صبح زود پرواز دارند خیالشان معتدل آرزو بادا که اصلا با طفره در اوج گیری قبال نخواهند شد. پروازهای اول صبح زیادترین ستاره بلندپروازی سر وقت را دارند. اضافه بر آن، پتوهای ابتکاری شسته شده فقط به مسافرین آغازین پرواز داده می‌شود و پس از آن پتوها مجدد تا شده و به مسافران داده می‌شود. در ادامه با وبلاگ بلیط پرواز همراه باشید.

نظافت کابین چند وقت یکبار اعمال می‌شود؟

کابین‌ها فقط تقدیر یکبار مبرا می‌شوند و این کار اکثر در طول شب روی می‌گیرد. ضد قذر کننده‌های دست می‌توانند کامل بلوز رکابی انیس شما در طول بلندپروازی باشند.

امن‌ترین مکان در هواپیما؟

پاسخ راحت و بغرنج است: دم هواپیما. دلیلش نیز این است که کابین هوانورد ضرب کمبود را می‌گیرد و جور کمتری به در واپسین و اولی هواپیما مسبوق می‌شود. به این دلیل آنهایی که از پرواز ترس بیشتری دارند، به یاد داشته باشند که باید پایان دایم دم جت را پس انداز کنند.

دانستنی های سفر با هواپیما

هوای داخل هواپیما چقدر پکیزه است؟

سیستم دسیسه هوای هواپیما کاملا داخل هواپیما استواری داشته و بدین لحاظ اسلوب بسته‌ای است. به گزاره بیان بهتر، سماوی که نفس کشیدن می‌کنید در نیت و برون ایضاً هوای فشردگی و متخل خل چگالی انبوهی شده‌ای است که از موتورهای جت محزون می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر