این رزوها رقابت میان شرکت های هواپیمایی برای فروش بلیط هواپیما بشدت بالاست. ایرلاین های اروپایی و آسیایی خصوصا در منطقه شرق آسیا رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. اما چیزی که مردم در انتخاب هواپیماهای این شرکت ها برای سفرهایشان به آن دقت زیادی می کنند معمولا عمر و مدل ناوگان این شرکت ها در کنار نرخ بلیط های آنان است.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز (British Airways) یک شرکت هواپیمایی بریتانیایی و حامل پرچم بریتانیا است که در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان بر اساس تعداد مقاصد، قرار دارد. این شرکت یکی از بهترین و شناخته شده ترین شرکتهای هواپیمایی جهان می باشد.

شرکت بریتیش ایرویز در سال ۱۹۷۴ راه‌اندازی گردید و در حال حاضر دارای پرواز مستقیم روزانه به ۱۶۹ مقصد در سراسر جهانمی باشد. این شرکت در ماه ژانویه ۲۰۱۱ با شرکت هواپیمایی ایبریا ادغام شد که در نتیجه این کار، اینترنشنال ایرلاینز گروپ تشکیل شد و هم‌اکنون به‌عنوان سومین شرکت هلدینگ هواپیمایی جهان شناخته می‌شود.


بریتیش ایرویز (British Airways)


دفتر مرکزی این شرت انگلیسی در شهر هارموندوورتس، انگلستان واقع شده و فرودگاه هیث رو لندن و فرودگاه گاتویک، از اصلی ترین قطب‌های این شرکت هواپیمایی و آشیانه هواپیماهای این شرکت به‌شمار می‌آیند. شرکت بریتیش ایرویز در حال حاضر در ناوگان هوایی خود از وجود ۲۷۷ فروند هواپیمای جت مسافربری بهره می برد.