۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

معرفی شرکت هواپیمایی AirAsia

شرکت هواپیمایی AirAsia Berhad که در سال 1996 در کوالالامپور ، پایتخت مالزی ، با هدف ارائه پرواز هایی با قیمت ارزان تاسیس شد ، در  جا به جایی مسافران در منطقه آسیا – اقیانوسیه نقش به سزایی داشته است. در این بخش از مقالات اطلاعات سفر بیشتر با این شرکت هواپیمایی آشنا خواهیم شد. همراه ما باشید.

هواپیمایی AirAsia
هواپیمایی AirAsia

تعداد مقصد های پروازی هواپیما های این ناوگان 100 مقصد است که در کل 22 کشور جهان را شامل می شود. این شرکت توانسته است در سال 2012 میلادی عنوان برترین ایرلاین جهان از نظر کیفیت خدمات و بلیط ارزان را از آن خود کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

در ایران شرکت های هواپیمایی گوناگونی وجود دارد که هر کدام از آنها به مقاصد گوناگون داخلی و خارجی پرواز های برنامه ای دارند. همانطور که می دانید شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان ایر دو شرکت هواپیمایی مطرح داخلی هستند. اما بعد از این دو شرکت، چندین شرکت دیگر نیز با کیفیت مناسبی در حال ارائه سرویس به هموطنانمان می باشند. یکی از این ایرلاین ها، شرکت هواپیمایی زاگرس است که در ادامه بیشتر به معرفی آن خواهیم پرداخت.


هواپیمایی زاگرس


در ابتدای این مبحث باید در رابطه با این شرکت بگوییم که هواپیمایی زاگرس از جمله ایرلاین‌های خصوصی و نسبتاً جوان کشور است که در سال ۱۳۸۴ پای به حوزه صنعت هوایی کشور گذاشت و با ورود دو فروند هواپیمای توپولوف روسی خود را به ایرلاین‌های قدیمی‌تر معرفی نمود. با توجه به ثبت شرکت زاگرس در منطقه اقتصادی اروند و تعهد آن به خوزستان اولین پرواز زاگرس در سال ۸۶ در مسیر (تهران - اهواز – تهران) صورت پذیرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

معرفی شرکت هواپیمایی آلیتالیا "Alitalia"

در مقاله امروز قصد داریم یکی از شرکت های هواپیمایی ایتالیا که البته چندان مطرح هم نیست را معرفی کنیم؛ شرکت هواپیمایی آلیتالیا. دفتر این شرکت هواپیمایی که حامل پرچم کشور ایتالیا نیز هست، در فیومیچینو رم قرار دارد.

شرکت هواپیمایی آلیتالیا

دومین مقر آلیتالیا نیز در فرودگاه لینیت میلان واقع شده است. این ایرلاین بخاطر بدهی ها و شرایط اقتصادی مخاطره آمیز طولانی مدت پس از مدتی منحل شد. دولت ایتالیا و بعضی از سازمان های دیگر از سال 1998 بیش از حدود 4.9 بیلیون یورو در شرکت هواپیمایی آلیتالیا سرمایه گذاری کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر

معرفی شرکت هواپیمایی اتحاد

امروزه ایرلاین ها یکی از مهم ترین رکن های اقتصادی هستند و از جمله عوامل پیشرفت هر کشوری محسوب می شوند. خطوط هواپیمایی برتر جهان سعی می کنند با به روز کردن امکانات و خدمات خود در این زمینه برای راضی نگه داشتن مشتریان و افزایش و جذب هر چه بیشتر آن ها بکوشند. کشور امارات متحده عربی یکی از پیشگامان در این زمینه است که شرکت های هواپیمایی بسیار معتبری در این زمنیه دارد و هر ساله سعی می کند برای خرید جدید ترین مدل های هواپیما قرار داد ببندد. با ما همراه باشید تا در این بخش از سری مقالات اطلاعات سفر یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی جهان را به شما معرفی کنیم.

هواپیمایی اتحاد

موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهاجر