یکی از کشور های مهم دنیا برای سر فرانسه می باشد این کشور صنعتی همواره تلاش می کند برای گردشگران خود امکانات خوبی را فراهم سازد و این هواپیما ایر فرانس در این قسمت بسیار مهم واقع شده  و نقش مهم را در این زمینه ایفا می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعت بیشتری را در مورد شرکت هواپیمایی ملی فرانسه به شما بدهیم.

کشور فرانسه ازجمله کشورهای پیشرفته اروپایی محسوب می شود که یکی از قطب های اصلی درآمد آن، فروش هواپیماهای کمپانی بسیار معروف ایرباس آن می باشد. همچنین باید گفت که شرکت هواپیمایی “ایرفرانس” این کشور یکی از قدیمی ترین و البته بهترین ایرلاین ها در سراسر دنیا می باشد که از لحاط ایمنی نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

airfrance1
فرانسه

این شرکت هواپیمایی که از سال ۱۹۳۳ میلادی فعالیت خود را آغاز نموده است، حامل پرچم کشور فرانسه است. ایرفرانس توانسته است در سال ۲۰۱۵ چیزی حدود ۴۶ میلیون نفر را از طرق پروازهای مختلف داخلی و خارجی خود در سراسر جهان جابجا نماید که این خود رکوردی بی نظیر برای این ایرلاین محسوب شده و همین موارد هم باعث شهرت این شرکت هواپیمایی فرانسوی شده است.

airfrance2فرانسه

فرودگاه معروف شارل دوگل فرانسه که از بهترین و مجهزترین فرودگاه های دنیاست، قطب اصلی پروازهای ایرفرانس می باشد. همچنین دیگر فرودگاه های این کشور نیز همچون فرودگاه شهرهای مارسی، نیس و… از دیگر قطب های اصلی این شرکت هواپیمایی بشمار می روند. بد نیست بدانید که در حقیقت ایرفرانس از ادغام چند شرکت متشکل از CIDNA(شرکت بین المللی ناوبری فرانسه)، SGTA(شرکت ترابری آرینه)، شرکت پرتال هوایی عمومی و شرکت های ایر یونیون و ایر اورینت بوجود آمده است.

airfrance3لوگوی ایرفرانس

از آنجا که شرکت هواپیماسازی ایرباس متعلق به فرانسه است طبیعتا اولین هواپیماهای ساخت این شرکت در اختیار ایرفرانس قرار می گیرد؛ بطور مثال هواپیمای غول پیکر ایرباس A380 که در حال حاضر از بهترین هواپیماهای موجود در دنیاست، در ماه نوامبر سال ۲۰۰۹ میلادی برای نخستین بار به ایرفرانس تحویل و نخستین پرواز خود را از فرودگاه شارل دوگل این کشور به مقصد فرودگاه جان اف کندی آمریکا واقع در شهر نیویورک انجام داد.

airfrance4
ایرباس A380

همانطور که حتما می دانید فرانسه همواره از وجود جاذبه های گردشگری تاریخی و تفریحی فراوانی بهره می برده است و همین عامل سبب شده که این کشور همواره بعنوان یکی از مهمترین کشورهای پرگردشگر اروپا و جهان شناخته شود. پاریس، پایتخت فرانسه، از زیباترین و معروف ترین شهرهای اروپاست که برج ایفل نیز در آن قرار دارد. طبیعی است که شمار زیادی از گردشگران نفقاط جهان برای سفر به فرانسه لازم است از ایرفرانس جهت سفر هوایی خود به این کشور استفاده کنند. توصیه می کنیم بازدید از فرانسه با ایرفرانس را از دست ندهید؛ بدون شک لذت هر لحظه این سفر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.

airfrance5
برج ایفل

در زمان حضورتان در فرانسه، سنت مالو را نیز فرامش نکنید. این شهر بندری دارای معماری های بسیار خیره کننده ای است که از تماشای آنها بدون شک لذت خواهید برد. نکته حائز اهمیت دیگر درباره سنت مالو، غذای دریایی معروف آن است که بسیار مورد استقبال توریست ها هم قرار گرفته است. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید بیشترین رستوران های اروپا مربوط به سنت مالو تعلق دارند!

بعلاوه سعی کنید حتما سری هم به ریویِرا بزنید. این ساحل که در بخش جنوب شرقی فرانسه واقع شده است، همواره یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری این کشور بشمار می رفته که همیشه مملو از گردشگران متعددی بوده است.

از آغاز فعالیت ایرفرانس تاکنون حوادث مختلفی در پروازهای این شرکت رخ داده است اما بدترین آن را می توان مربوط به ۸ سال پیش دانست که در ژوئن سال ۲۰۰۹ به وقوع پیوست و یکی از پروازهای آن که از برزیل به سمت پاتخت فرانسه، پاریس، در حال عزیمت بود بطور عجیبی از صفحه رادارها محو شده و پس از جست و جوهای زیاد، تنها چند بخش از هواپیما به همراه ۵۰ جسد پیدا شد؛ لازم بذکر است که این هواپیما ۲۲۸ سرنشین داشت!

airfrance6
حادثه ایرفرانس

شرکت ایرفرانس در حال حاضر بیش از ۲۲۰ فروند هواپیمای فعال دارد که جزئیات آنها به شرح زیر است:

airfrance7
جزئیات هواپیماهای فعال ایرفرانس

شما برای سفر با هواپیماهای این شرکت این امکان را دارید که با توجه به هزینه ای که می کنید از ۳ کلاس پروازی استفاده نمایید که به شرح زیر می باشد:

  • Economy
  • Premium Economy
  • Business

airfrance8
ایرفرانس

البته لازم بذکر است که کلاس پروازی فرست کلاس این شرکت که با نام La Première خوانده می شود، تنها در هواپیماهای سری A380-800 این ایرلاین ارائه می گردد. باید این مورد را هم بیان کنیم که پس از سالها در فرودین ماه امسال(۱۳۹۵)، مجددا پروازهای ایرفرانس به کشورمان برقرار شد که بدین ترتیب شما قادر خواهید بود با مراجعه به وب سایت های خرید بلیط چارتر و سیستمی هواپیما که از معروف ترین آنها می توان به Safarme  اشاره کرد، اقدام به تهیه بلیط های هواپیماهای این شرکت کنید.

گفتنی است شما از طریق همین سامانه قادر خواهید بود نسبت به رزرو هتل نیز اقدام کنید که این مورد خود هرگونه نگرانی را که قبلا از بابت محل اقامت خود در شهرهای مقصد داشتید برطرف می نماید. شما می توانید هر کدام از هتل های مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و… را با درجه بندی های مشخص شده انتخاب کرده و در تاریخ های دلخواهتان رزرو نمایید.

منبع:

http://www.jadehayesabz.ir