کمتر کسی است که نام تایلند را بشنود و یاد جاذبه های گردشگری بسیار زیبای این کشور نیفتد. این کشور سرتاسر سبز به خاطر نزدیکی به خط استوا و دریا و برخورداری از رودخانه ها و دریاچه های فراون، دارای آب و هوایی مرطوب و گرمسیری می باشد، اقلیم کوهستانی پوشیده شده از جنگل های گرمسیری در شمال، شالیزارها و مراتع سرسبز در نواحی مرکزی و مزارع کائچو، باغ های میوه و جنگل در بخش شرقی و غربی این کشور را سرتاپا سبز کرده است. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم، می خواهیم چند جاذبه گردشگری برتر این کشور را که در تور تایلند می توانید از آنها بازدید کنید به شما معرفی کنیم.

تور تایلند

شهر تاریخی آیوتایا (Ayutthaya)

در سال 1305 بود که در جوار رودخانه بسیار زیبای چائوپرایا، شهری بنا گشت که نام آن را آیوتایا نهادند. نکته جالب درباره این شهر این است که در جزیره ای واقع شده است که خود بوسیله سه رودخانه ای که به خلیج سیام منتهی می شوند، محاصره شده است. این شهر در حقیقت بعنوان پایتخت پادشاه یوتانگ انتخاب شده بود و زمانی یکی از باعظمت ترین و باشکوه ترین شهرهای روی زمین محسوب می شد. در حال حاضر این شهر تاریخی بعنوان یکی از مهم ترین جاهای دیدنی که در تور تایلند باید دید، شناخته می شود.

تور تایلند

جزایر سیمیلان

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از بهترین مقاصد غواصی در تایلند، جزایر سیمیلان می باشند که در قسمت غربی دریای آندمان قرار گرفته اند. این جزایر متشکل از 9 جزیره بسیار دیدنی هستند که جتگل های استوایی و سواحل شنی سفید آنها توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. شما می توانید در تور تایلند نوروز 96 سری هم به این جزایر زده و از سپری کردن لحظه لحظه اوقات خود در آن نهایت لذت را ببرید.

تور تایلند

پارک ملی کائو سوک (Khao sok)

شاید کمی تعجب کنید اگر بگوییم که زیباترین ذخایر حیات وحش کشور تایلند در پارک ملی کائو سوک واقع شده است؛ اما باید بدانید با مراجعه به این پارک بسیار دیدنی می توانید گونه های متفاوتی از گوزن ها، فیل های آسیایی و میمون ها را مشاهده نمایید.

تور تایلند

تور تایلند

بازار معروف چیانگ مای

همانطور که حتما می دانید چیانگ مای یکی دیگر از شهرهای تایلند می باشد که در شمال این کشور واقع شده است. یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری چیانگ مای و تایلند بازار این شهر می باشد که در ابتدا چینی ها کنترل آن را در اختیار داشتند، اما رفته رفته با رشد و ساخت ساختمان های تجاری متعدد، تایلندی ها توانستند مدیریت آن را به عهده خود درآورند. شما در این بازار قادر خواهید بود از انواع لباس، صنایع دستی و سوغات تایلندی خرید نمایید.

تور تایلند

در صورتی که برای تعطیلات نوروز 96، سفر به تایلند را درنظر دارید، پیشنهاد ما به شما این است که با تورهای نوروزی آژانس مسافرتی کاروانیک همراه شده و تعطیلاتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.



منبع: http://www.airplane-ticket.blog.ir