اسپانیا همیشه برای گردشگران خود می تواند چیز های تعجب بر انگیزی را به ارمغان بیاورد. یکی از فستیوال های جالب آن فستیوال گاوبازی می باشد که حتما پیشنهاد می کنیم در سفر خود به این کشور حتما سراغی از آن بگیرید. جالب است این را بدانید که زندگی جانداران آبزی همیشه برای ما انسانها جالب و دیدنی بوده است. در ادامه با با وبلاگ نقشه پرواز همراه ما باشید.طراحی شگفت انگیز و جالب اکواریوم بارسلونا دلیلی برای جذابیت بیشتر این مکان دیدنی با وجود 12000نوع و 440 گونه متفاوت از ماهی ها و دیگر جانوران دیگر که در آب زندگی می کنند است. زمانی که شما وارد این اکواریوم میشوید وارد تونل های شیشه ای میشوید و به راحتی میتوانید از نزدیک دنیای ماهی ها و دیگر جانداران را ببینیدو شگفت زده شوید.

 لاانکارناسیون مادرید

ملکه مارگارت همسر فیلیبس سوم اسپانیا دستور ساخت بنای را که متعلق به خانم های نجیب این شهر بود را در قرن ۱۷صادر کرد.دیوار ها و پیکرتراشی های این بنا بسیار زیبا و تماشای است و ان را به معبدی مهم در این شهر تبدیل کرده است.طراح فرای البرتودلامارده دیوس که ان را بین سالهای 1612تا 1617 با سردری بسیار ساده ساخته است.

جالب ترین سفر به سمت اسپانیا

پارک بوئن ریترو

در نظر داشته باشید که اگر یکی از ایامی که در مادرید به مسافرت خود می پردازید یکشنبه بود حتما به پارک بوئن ریترو بروید و در پیاده روی روز یکشنبه مردم این ایالت که برایشان بسیار مهم است شرکت کنید. این پارک که 104 کیلومتر مربع مساحت دارد وسیعترین پارک مادرید محسوب میشودو در همسایگی موزه پرادو است.دریاچه ارام ،گالری ها و مجسمه های خیره گننده اش را از دست ندهید.

جالب ترین سفر به سمت اسپانیا

 ساگرادافامیلا

مطلب مهمی که است معماری خاص کلیسای ساگرادا فامیلا هر توریستی را در بارسلونا به خود جلب میکند.تصور کنید ساخت این کلیسا از سال 1883شروع شده و انتظار می رود در سال2027 به پایان برسد. ریزهکاریهای لازم برای این کار دلنشین را انتونیگائودی طراحی کرده است .ساگرادافامیلا به مفهموم خانواده مقدس است.

جالب ترین سفر به سمت اسپانیا