کشور ترکیه دارای ایرلاین هایی بسیار زیادی می باشد که بعضی از این ایرالاین های نسبت به دیگر خطوط هوایی دارای کیفیتی بیشتر می باشند و از نظر رضایت مسافران و کیفیت پرواز ها در سطح بالایی قرار دارند یکی از این خطوط هوایی ایرلاین انور ایر می باشد که قصد داریم در ادامه این مطلب به آن بپردازیم.


آشنایی با ایرلاین انور ایر



 این شرکت هواپیمایی پس از قانون زدایی از تکنیک هواپیمایی اندرونی ترکیه، رشد و عمارت زیادی ذایع کرد و یکی از مهم‌ترین ایرلاین‌ها در جابه‌جایی مسافران در اندر مرزهای ترکیه شد. در این ۲۴ سالی که از تفحص شرکت هواپیمایی انور می‌گذرد، این ایرلاین توانسته نقش قابل‌توجهی در ترفیه تکنیک هواپیمایی کشور ترکیه انجام ادا کند.دفتر مرکزی انور ایر در گروه بین‌المللی آتاتورک در استانبول است. این شرکت سماوی که در سال ۱۹۹۲ میلادی پویه خود را با تصعید به شهرهای جوراجور ترکیه بدایت کرده است در سال ۲۰۰۳ پروازهای بین‌المللی خود را نیز فاتحه کرد.ااین شرکت نخستین و انتهایی پروازهای خود را با اجاره هواپیماهای ایرباس آ- ۳۲۰ مقدمه کرد و از سال ۲۰۰۳ نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده پروازهای ارزان‌قیمت مورد بحث موردتوجه طرح شده گردید.

انور ایر که اکنون جزو شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت (low cost) ترکیه به‌حساب می‌آید، از سال ۲۰۰۳ توانست خطوط آسمانی بین‌المللی خود را راه‌اندازی کند و مرتبه مقصدهای خود را افزودن دهد. در حال فراهم ایرلاین انور به ۱۴ نشانه درونی و بیرونی در خاک ترکیه و بیش از ۱۲۰ نشانه بین‌المللی در عالم اوج گیری دارد. این شرکت اولیه پروازهای خود را با اجاره هواپیماهای ایرباس A320 بدو کرد و هم‌اکنون ۳۰ فروند هواپیما در ناوگان خود دارد. ایرلاین انور از سال ۱۹۹۲ تاکنون بیش از ۸۵ هزارهزار دالان در جهان جابه‌جا کرده که هرسال چیزی مرزها اسنان ۱٫۴ میلیون راهرو می‌شود. قطب شرکت هواپیمایی انور حزب بین‌المللی آتاتورک است و در حال حاضر ثنایا ۱۵۰۰ نفر ابواب جمعی دارد.